top of page

המלצות למוצרים מiHerb עבור אימהות מניקות

הרבה פעמים עולה השאלה מה המוצרים שאני ממליצה עליהם לרכישה מiHerb, אז החלטתי לרכז פוסט מסודר בנוסף לרשימת המוצרים שמופיעה באופן קבוע באתר. המטרה שלי לתת לכן המלצות למספר מוצרים שיכולים להקל על החיים של האמא המניקה, לשמש אתכן בכל התקופה, גם ללא קשר להנקה. שימו לב, לפעמים יש מספר מוצרים מעולים שניסיתי אישית או עם מטופלות ואהבתי, ולכן יש כפילויות עם אותה המטרה - זה רק אומר שאפשר לבחור אחד מהמוצרים ולבדוק את היעילות עבורכן. כל המוצרים שמופיעים בהמלצות, נרכשו על ידי בתקופות שונות, וכולן נוסו על ידי. אם יהיו לכן שאלות, מוזמנות להשאיר את השאלה בתגובה ואענה.


אמצעים שיכולים לסייע למניעה או התמודדות עם פציעות בפטמה - כאשר מדברים על תקופת ההנקה, בייחוד כאשר מדובר בשבועות הראשונים לאחר הלידה, קשה להימנע מהשיח על סיכון לפציעה. לפעמים, החיבור של התינוק לא מספיק יעיל בימים הראשונים, עד שהאמא מקבלת הכוונה והיא יכולה להיפצע באזור הפטמה (במקרה שאת זקוקה לייעוץ הנקה מוזמנת לקבוע בקישור).

כאשר את מבצעת את הרכישה השתמשי בקוד AHA7011 להנחה (ותודה על הפרגון).


ההמלצה הראשונה שלי בכל הקשור לטיפול במניעה או טיפול בפטמות פצועות אלה פטמות הכסף. פטמות הכסף מסייעות להחלמת הפצעים, שמירה על לחות מקומית במיטת הפצע באזור הפטמה, במטרה לסייע לתהליך ההחלמה. יש לא מעט מחקרים בתחום שימוש בפטמות הכסף, וביוני הכסף באופן כללי בטיפול בפצעים מורכבים עם שיפור ניכר כתוצאה מהטיפול האנטיבקטראלי ואנטי-פטרייתי שהן מספקות.

ההמלצה להשתמש בפטמות הכסף עוד בתקופת ההריון, כאשר המטרה להיות איתן במהלך היממה. כאשר את משתמשת בפטמות כסף, חשוב לנקות אותן עם מים וסבון לאורך היממה ולייבש.

קיימים שני גדלים לפטמות (גודל 1+2). כיצד לבחור את הגודל שמתאים עבורך? אישה ממוצעת אשר גודל הפטמה שלה עד 24 מ״מ - תתאים עבורה פטמה בגודל 1, למי שיש פטמות גדולות יותר תצטרך להתאים מידה 2.

האריזה מגיעה ביחד עם תיק קטן לאחסון של פטמות הכסף. הפטמות משמשות את האמא שוב ושוב, הן אינן חד פעמיות, וניתן לשמור אותן גם להריון הבא. את פטמות הכסף ניתן לנקות לפני האחסון עם סודה לשתיה ומעט מים כדי לנקות אותן, בדיוק כמו התנהלות עם תכשיטי כסף.


כאשר את מעוניינת להשתמש במשחה טיפולית, קיימות שתי חברות בשוק בחו״ל שאני מאוד אוהבת, מבחינת הרכיבים שמבוססים על שמנים טבעיים ללא מעורבות של לנולין (שחלק מהנשים רגישות אליו ויש מחקרים שמשייכים את נוכחות הלנולין לזיהומי פטרייה, בגלל חוסר האוורור שהלנולין יוצר במקום). המשחות יכולות לשמש אותך בלי שימוש בפטמות כסף - חשוב לדעת שאין לערבב בין הטיפולים השונים, מכיוון ששימוש זה פוגם ביעילות המוצרים שאמורים לעבוד בנפרד, ויכולים אף לגרום לסיבוכים בשימוש יחד (כמו זיהום).

שתי המשחות בטוחות לשימוש, קיים מחקר רחב על שתיהן מבחינת הרכיבים בתוך המשחה ויעילות הטיפול בפצעים והאמת שאין לי תעדוף לאחת מהן (רק עניין של עלות ומלאי):

משחה 1 - של מותג motherlove שיש לו לא מעט מוצרים שאני ממליצה גם ליולדת ולתינוק.

משחה 2 - של מותג mild by nature שגם להם יש משחת החתלה מעולה לתינוק.

את שתי המשחות אני מחזיקה באופן קבוע בקליניקה עבור המטופלות שמגיעות לייעוצים.

אחסון של חלב - אז כאן נכנס נושא השימוש בשקיות חלב ייעודיות לשימור החלב הן במקרר והן בהקפאה. שקיות החלב עשויות מחומר שמותר למגע ישיר עם חלב אם, בנוסף לכך, השקיות עוברות סטרילזציה ולמעשה מגיעות מוכנות לשימוש כדי למנוע מצבים של זיהום של החלב.

מבחינת המלצה על שקיות חלב, ישנן מספר חברות טובות בiHerb אשר להן יש שקיות לשימור חלב, השוני הוא בכמות החלב הנשאב שניתן לאחסן בשקית, מחיר לחבילה. משאירה לך המלצה של כל החברות שאני אוהבת ואת יכולה לבחור עפ״י התאמה אלייך באיזו שקית לבחור. בזמן שימור החלב חשוב לציין על השקית את כמות החלב שאותה שאבת ונשמרת בשקית למניעת בזבוז, ותאריל השאיבה. טיפ - לילדים במסגרת כדאי להוסיף את שם הילד על השקית כדי למנוע מצבים של בלבול.

  1. חברת milkies - שקיות מעולות שיכולות לתת מענה לאחסון של חלב אם, עד 200 מ״ל בשקית. ככל ההמלצה לאחסן בכמויות קטנות אזור 90-100 מ״ל, כיוון שתינוק ממוצע יאכל מנה של 90-150 מ״ל. לכן, העדיפות לחלק את החלב באופן שיהיה שמיש וללא זריקה.

  2. חברת evenflo - אותה כמות של שקיות כמו החברה הקודמת, רק שהפעם מדובר בשקיות יותר מתאימות היכולות להכיל 150 מ״ל של חלב אם בעת אחסון. הן קומפקטיות יותר.

  3. חברת NUK - שקיות שיכולות לשמש לאחסון של 180 מ״ל חלב אם בכל שקית כאשר החבילה גדולה יותר מהחבילות הקודמות ומכילה 100 שקיות אחסון חלב אם (שתי החברות האחרות נמכרות 50 שקיות).


למי שמעוניינת באספני חלב, קיימות מספר אופציות טובות. כאשר ההבדל בין האספנים הוא ביצירת או אי יצירת וואקום על השד ומיד אפרט.

  1. אספני החלב של חברת Milkies - האספנים קטנים בגודל, יכולים לשמש את האמא בתקופה של פציעה או הרגעה של הפטמות, כיוון שהם מאפשרים למשחה הטיפולית לעבור על הפטמה ללא מגע של הבגדים או החזיה שהאמא משתמשת. המטרה לאוורר את הפטמות ולאפשר החלמה. מצד שני, האספנים יכולים לשמש לאיסוף טפטופים בעת הנקה או בכלל, באופן פאסיבי לחלוטין (מה שלא גורם להגדלה של כמויות החלב).

  2. אספני חלב של חברת Boon - שימי לב, שהפעם מדובר באספנים שמייצרים וואקום על השד, בזמן החיבור שלהם לשד, אפשר גם להניח אותם בחיבור לשד ללא הוואקום לאיסוף פאסיבי. למעשה אלה כוסות איסוף אקטיביות, שמשתמשות בוואקום שלילי כדי להוציא את החלב מתוך השד. קל להשתמש בהם, החלק הסיליקוני פונה אל השד. מבצעים לחיצה קלה ומלבישים. הכוסות יכולות להכיל כ-88 מ״ל חלב אם בכל פעם. קל לנקות אותן ולהוציא את החלב החוצה. לעומת כוס טיפטטופים כמו haakaa, הכוסות הללו נמצאות בתוך החזיה באופן דיסקרטי.

הפעם בנושא הניקוי של החלקים של המשאבה או הבקבוקים -


1. חברת Boon - מוצר מעולה למי שמנקה את החלקים במדיח כדי למנוע מצבים של פיזור החלקים הקטנים. גלגלת שבתוכה ניתן לאחסן את כל החלקים השונים בלי חשש, היא מחוררת קלה לתחזוקה ומאפשרת שמירה על כל החלקים בזמן הניקוי. כך שאין חשש לאבד חלקים.


2. מתקן דשא של חברת Boon - אני מאוד אוהבת מתקני דשא שמאפשרים את ייבוש החלקים השונים של הבקבוקים או חלקי המשאבה באוויר הפתוח. קל לנקות אותו והוא מאפשר פיזור יעיל של כל החלקים אחרי הניקוי.


מבחינת שימוש בבקבוקים - כאשר אנחנו רוצות לשלב מתן של חלב שאוב בבקבוק לתינוק חשובה לנו הזרימה של הבקבוק. המטרה שלנו לחפש את הזרימה האיטית ביותר, כדי שהתינוק יהיה אקטיבי בזמן פינוי של החלב מהבקבוק, בדומה למה שקורה בשד, והמטרה השניה שהנוזל יגיע אליו בהדרגה כך שבמהלך האכילה שתארך כ-20 דקות, הילד יגיע לשובע ולכן יצרוך כמויות התואמות את השלב ההתפתחותי שלו. מבחינת המבנה של הפטמה של הבקבוק, נחפש מבנה הדרגתי. ישנם שני בקבוקים עיקריים מiHERB שאני מחזיקה במרפאה. הסיליקון שלהם קשה יחסית ולכן התינוק עובד יותר אקטיבית בזמן האכילה בנוסף לזרימה האיטית שלהם.

הבקבוקים של שתי חברות - חברת evenflo וחברת dr.brown. קיימים מספר סוגים לבקבוקים אלה, מבחינת גודל הבקבוק, גודל הפטמה, ויש גם מארזים. מצרפת את האופציות השונות:

1. בקבוקים של dr.brown שהם עם פטנט להוצאת האוויר מהבקבוק - 2 במארז בגודל של 60 מ״ל. יתאימו ליונקים בתחילת הדרך ולמתן בקבוק שאוב כהשלמה ליונקים שלא עולים כמצופה במשקל. יכולים לשמש תינוקות פגים.

2. ערכת בקבוקים של dr.brown שמכילה 2 בקבוקים בזרימה איטית להתחלה עד שלושה חודשים ו-3 בקבוקים בזרימה יותר מהירה מס 1 לגילאי 3 חודשים ואילך.

3. מארז בקבוקים של evenflo - מתאימים לקטנים מגיל לידה, מתאימים לפגים, זרימה איטית. גודל הבקבוק 120 מ״ל.


רפידות הנקה חד פעמיות - כאן יש לי 2 המלצות מובילות, כאשר קיימות באחת החברות שתי אופציות מבחינת גודל המארז. שתי החברות מייצרת רפידות חד פעמיות נעימות במיוחד, כאשר החלק שפונה לגוף עשוי מכותנה. הרבה פעמים המלאי חסר בחברת evenflo, ולכן יש את האופציה החילופית. מצרפת את שתי האופציות למארזים של evenflo: מארז של 100 רפידות , מארז 60 רפידות.

אופציה שניה, שמעולה גם כן, ועשויה מכותנה - היא של חברת cottons. במארז יש 30 רפידות. בעלות מבנה ייחודי, דקות, סופגת היטב ומיועדות גם לנשים שיש להן גירויים או עור עדין.


מקווה שההמלצות יסייעו לכן בתקופת ההנקה.


1,695 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page