top of page

המלצות לצעצועים לגילאי 6-0 חודשים

שאלתן מה המשחקים המומלצים מגיל לידה, החלטתי לעשות מקבצים של משחקים מתאימים מגיל לידה עד 6 חודשים.


1. סקוויש רעשן נשכן צבעוני - סקוויש של חברת "מנהטן טויס" האמריקאית, עשוי מוטות וחרוזים מעץ מייפל המחוברים ביניהם בחוט גומי. העץ צבוע בצבעים לא רעילים ובטוחים למגע הפה של התינוק. מיועד לפיתוח קשר יד עין ומוטוריקה עדינה וגם כנשכן להקלת כאבי בקיעת השיניים, או כצעצוע שסתם כיף להכניס לפה וללעוס. בתקופה הראשונה לחייו של התינוק ניתן לתלות את הסקוויש מעליו. הצורה המיוחדת והצבעים העזים מושכים את תשומת ליבו. ברגע שמתחיל התינוק להושיט את ידיו ולנסות ולאחוז בחפצים הסקוויש הוא צעצוע ניפלא! משקלו הקל מאפשר לתינוק להרימו בקלות ולאחוז בשתי ידיו. ניתן ללחוץ על הסקוויש והוא תמיד יחזור לצורתו המקורית (קיים בבייבי טבע).

2. אפרוח חברת TOLO (לא בתמונה) - עיניי האפרוח זזות למספר מצבים מצחיקים. הראש, הגוף והרגליים מסתובבים ומשמיעים צליל עדין. גוף האפרוח הוא רעשן. הכנפיים מצפצפות והזנב גמיש ומעולה כנשכן לשיניים.
לגילאי 3 חודשים ומעלה.
המשחק מפתח מיומנויות שונות כגון: שמיעה ואבחנה בין צלילים, אבחנה בתנועות, הכרת צבעים, קשר עין-יד, תפיסה, אחיזה והנחה של חפצים, חוש מישוש ויכולת תפעול (להשיג באגם הוצאות ספרים, קוד הטבה NWL).

3. אוניברסיטה - משרתת את התינוק החל מגיל לידה ועד 4 חודשים לרוב.
המבנה נתמך ב-4 רגליים כדי למנוע התנדנדות ולהבטיח את שלום הילד (שלנו נרכשה מאתר ענטל).

4. מקל גשם Hape - מקל חרוזים מעץ המשמיע קולות גשם בעת הפיכתו מצד לצד, נוסף לתנועה של הכדורים הקטנים בתוך המקל. מתאים מגיל לידה (קיים בKSP).

5. נשכן של נובי - עשוי סיליקון, קל לאחיזה של התינוק. משנה את צורתו בהתאם להפעלת הכוח של התינוק. אפשר להכניס פנימה בהשגחה כדור / מטפחות ולאפשר לתינוק להוציא את החפצים מגיל חצי שנה והילך.

6. מראה - תינוקות קטנים אוהבים להסתכל במראות כיוון שאוהבים פנים של אנשים. רוצים שהקטן יהנה יותר מזמן בטן שלבו משחקים עם מראה ומגע.

7. ספר לעגלה - עד גיל 3 חודשים נשתמש בצד שבו מופיעים הצבעים שחור / אדום / לבן, בגלל הניגודיות. מגיל 3 חודשים נהפוך לצד הצבעוני.

8. גלגל של נובי - לזמן בטן או כמשחק ישיבה בהמשך מגיל חצי שנה, כאשר ניתן לנתק את הגלגל ממעמד הסיליקון והוא יכול לשמש כנשכן/רעשן.

9. צב לתליה - יש על בטנו מראה שמאפשרת משחק בשכיבה, כדורים במרקמים שונים וגם צליל (ניתן להשיג בKSP).



1,616 צפיות0 תגובות
bottom of page