top of page

חברת Zomee - המלצות לאימהות מניקות

חברת Zomee האמריקאית עשתה עלייה, והמחירים באתר שפויים יחסית לשוק בארץ ומאוד דומים למחיר בארצות הברית. קיימים מספר מוצרים מעולים באתר (שימי לב שאת הסקירה של המשאבות הקיימות באתר תוכלי למצוא בבלוג בנפרד).

הפעם הולכת לעשות סדר במה קיים באתר, ועל מה שווה לתת דגש להתעכב ואף לרכוש במידת הצורך

(לאתר קיימת הטבה עם הקוד NWL):


צידנית עם קרחונים - מיועדת לאחסון של חלב, נוחה לשימוש קטנה, מגיעה עם 4 מיכלים (בקבוקים) של Zomee, למיכלים פיה רחבה ולכן יכולים להתאים למשתמשות במשאבת אוונט או קליניקייר. הצידנית מתאימה גם לבקבוקים של הייגן (הכנסתי לתוכה 4 מיכלים) או כל בקבוק אחר שתבחרי בגודל של 150 מ״ל.



תיק לאחסון משאבה ובקבוקים לאחר שאיבה - התיק מגיע עם שני תאים, תא עליון שבו ניתן לאחסן את המשאבה וכל החלקים שלה, ותא תחתון של צידנית עם קרחונים שבו ניתן לאחסן את החלב השאוב. נוח לנשיאה, מתאים למי שיוצאת החוצה בזמן השאיבות או חוזרת לעבודה ומעדיפה תיק נפרד שיכיל את פרטי המשאבה והחלב השאוב בסיום יום העבודה.


שקיות לאחסון חלב אם - שקיות האחסון של Zomee עמידות ואיכותיות. מסוגלות להכיל 240 מ״ל של חלב אם (אני ממליצה תמיד לאחסן כמויות קטנות יותר כדי למנוע מצבים של בזבוז, תינוק יונק ייקח מנה של 90-150 מ״ל מגיל חודש ואילך בתקופת ההנקה). השקיות במחיר שווה יחסית למתחרים, ובתוך המארז מגיעות 120 שקיות. יש מספיק מקום לכתוב את הזמן שבו החלב נשאב ואת כל הפרטים האחרים הנדרשים (למשל שמו של הילד במידה והוא במסגרת). על השקית מודפסת טבלה של המלצות אחסון של החלב, חלק שאהבתי במיוחד, עבור מי שלא זוכרת את ההנחיות. לשקית סוגר כפול שמגן מנזילות.


שקיות המיועדות לסטריליזציה במיקרוגל - בתור מי שהשתמשה בשקיות האלה לא מעט ממש שמחתי שעשו עלייה לארץ, מאוד נוח לקחת למחלקה ללידה ולהשתמש לעיקור הבקבוקים או חלקי המשאבה במיקרו המחלקתי, לטיולים עם הילדים ובכלל בכל התניידות עם החלקים והצורך לבצע את העיקור מחוץ לבית. כל שקית מאפשרת שימוש חוזר של 20 פעמים. בכל מארז 5 שקיות לשימוש חוזר.

מתאם שקיות חלב - חלק קטן ומשמעותי עבור מי שמעוניינת לשאוב ישירות לשקית (שימי לב ששאיבה לתוך השקית ישירות דורשת ממך לבצע שקילה של השקית לאחר השאיבה כדי לדעת באופן מדויק מה כמות החלב ששאבת). נוח במקרים בהם את מעוניינת לבצע את השאיבה ישירות לשקית בזמן העבודה, מונע התעסקות בבקבוקים ומאפשר הקפאה מידית או העברה נוחה יותר בצידנית של כמות גדולה יותר של חלב בבת אחת בגלל היכולת להשכיב את השקיות אחת על השניה.

המתאם מתאים למשאבות עם פיה רחבה (Zomee, אוונט, קליניקייר ועוד).

פטמות כסף - טוב מי שלא מכירה את פטמות הכסף, איך? מוצר מדהים לאימהות מניקות עוד מתקופת ההריון, סגולת הכסף בריפוי פצעים ידועה ממחקרים כבר שנים ונמצאת בשימוש יומי בפרקטיקה המקצועית בחבישות מורכבות לפצעים מורכבים ועוד. פטמות הכסף משמשות אותנו למניעת כאבים (מחקרים הראו כי נשים שהשתמשו בפטמות כסף חווה פחות כאבים בפטמות בתקופת ההנקה, וכי ההקלה הייתה מידית עם תחילת שימוש), בנוסף הפטמות מפרישות יוני כסף שמסייעים למיטת הפצע בריפוי, למשל מצבים של סדקים, פציעות מנשיכות, משיכות ועוד. השתמשתי בהן קבוע בשנה הראשונה של ההנקה וחזרתי שוב בכל פעם שחוויתי פציעה קלה ברקמה. פטמות הכסף של Zomee עשויות מ99% כסף טהור, סגסוגת נקיה יחסית לפטמות של 925. כמובן, לא מתאימות לשימוש לנשים שרגישות לכסף. קיימות בשני גדלים (שימי לב למדד העטרה - שלפיו את בוחרת את גודל הפטמת כסף).

מגבונים לניקוי המשאבה / בקבוקים / מוצצים וידי התינוק - המטרה של המגבונים לתת פתרון נוח לטיולים או הימצאות במקומות שאין אפשרות לנקות את המשאבה והחלקים שלה כשאנחנו בדרכים וזקוקות לשאוב שוב. לאחר הניגוב עם המגבונים יש להמתין 10 דקות לפני השימוש הנוסף. הרכיבים ידידותיים. מה שאהבתי במגבונים האלה ספציפית יחסית לחברות אחרות, שהמארז מכיל מגבונים בדידים כל אחד בשקית נפרדת כך שאין בזבוז או ייבוש של המארז כולו ברגע שפותחים את החבילה. אפשר להוציא את הכמות הנדרשת ולזרוק לכל תיק כדי שיהיה נוח להסתובב איתן לכל מקום. בכל מארז 40 יחידות.

חימום / קירור של השד - כרית חימום או קירור לשד, איכותית, מחזיקה לאורך זמן, עם כיסוי נכים ובעיקר נגודל שונה מכריות אחרות וממשיך עד לאזור בית השחי שזה מעולה להרגעת האזור הלימפה. יש אפשרות לחבר את הכרית מסביב לקונוס בזמן השאיבה כדי לאפשר לחלב לצאת מהשד יותר בקלות - כאפקט של הרחבת כלי הדם בגלל החימום. מעולה להרגעת השד בזמן גודש או בצקת ובכלל.



פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page