top of page

מה לבדוק כאשר בוחרים כיסא אוכל עבור הילד?

הרגע המיוחל הגיע, התינוק בן חצי שנה וזה הזמן להתחיל טעימות - רגע, אז איך לבחור את הכיסא מכל המבחר שקיים? אני כאן לעשות לכן קצת סדר עם נקודות למחשבה:


1. תקציב - כמובן השיקול אינדווידואלי לכל משפחה. חשוב להבין שהכיסא היקר ביותר לא בהכרח הטוב ביותר, ולכן, אל תתפתו להוצאה ״כבדה״ רק כי העלות גבוהה.


2. בטיחות - הפונקציה הכי חשובה בכיסא האוכל היא היציבות, הסכנה כמובן זו נפילה מהכיסא, התהפכות הכיסא למשל. חפשו כיסא שיש לו חגורה עם עגינה גם של הרגליים וגם של הידיים - כך שהילד יתקשה לצאת מבין הרתמה שתופסת אותו באופן בטיחותי.


3. תעדיפו כיסא שיש לו יציבות גבוהה, רגליים שיוצאות החוצה, ובעצם יוצרות עגינה רחבה יותר במרחב, יותר מרוחב הכיסא עליו יושב הילד.

אם בחרתם בכיסא שיש לו גלגלים המאפשרים ניידות בידקו שיש ברקס שנועל אותם במקום ללא תנועה.


4. מגש שניתן להסרה - טוב עבור ניקוי המגש לאחר האכילה, הנחת האוכל ישירות על המגש לאכילה עצמאית וחקירה ובהמשך מאפשר את הצטרפות הילד לשולחן המשפחה, ללא המגש.


4. חפשו כיסא שתוכלו לקפל כשלא בשימוש במידה והמרחב שלכם קטן, כדי שלא יפריע במהלך היום כשהוא לא בשימוש. אופציה נוספת זה כיסא שמתלבש ישירות על כיסאות האוכל שלנו המבוגרים.


5. כיסא שקל לנקות אותו - בידקו שהריפוד ניתן להסרה בקלות או ניגוב. האכילה היא פעולה שגורמת בשלבים הראשוניים ללא מעט בלאגן.


6. תמיכה ברגליים - חשובה בהמשך ככל שהילד גדל אזור גילאי שנה פלוס, המשענת צריכה להתאים את עצמה בגובה. התמיכה מאפשרת ריכוז בזמן האכילה ומונעת התעסקות במנח הגוף.


7. שימו לב שלכיסא עצמו יש תמיכה בצדדים כמו גם משענת נוחה מאחור, מה שמאפשר הושבה כבר בגילאי חצי שנה, כך שהילד אינו מתנדנד בתוך הכיסא.


8. בידקו את ההמלצות של השימוש מבחינת משקל מקסימום, כדי שהכיסא ישרת אתכם תקופה ארוכה.


זיכרו! לכל משפחה מתאים מוצר אחר. הקריטריונים משתנים על פי צרכי המשפחה.


מקווה שהפוסט יסייע לכן בבחירה.

ספרו לי מה הפונקציות שהיו חשובות עבורכן בבחירת הכיסא עבור הקטנים שלכן?

819 צפיות0 תגובות
bottom of page