top of page

שידרוגים למשאבת החלב שלך - כדי לייעל ולהקל עלייך בתהליך השאיבה

עודכן: 21 באפר׳

הרבה פעמים אימהות שואבות נתקלות במצבים שהקונוסים אינם נוחים או שהן מעוניינות לשאוב ישירות לשקיות האחסון במקום לבקבוקים ולא תמיד יודעות איך לייעל את השימוש במשאבות החלב כדי להגשים את הרצון שלהן. אז הפעם אני כאן לעשות לך סדר בכל הגאדטים הקיימים בשוק וכיצד הם יכולים להועיל ולשפר לך את חווית השאיבה שלך.


שידרוג של חווית השאיבה בעזרת כוסות שאיבה מסיליקון שמתלבשות ישירות על השד - המטרה להשתמש במנוע של המשאבה שלכן, כאשר אתן מייעלות את החיבור ישירות לשד, ללא קונוסים חיצוניים (המיכלים שאוספים את החלב מתלבשים על החזה ונכנסים לחזיה). במקרה זה הכוסות מגיעות ללא צינורות (בניגוד לשני המוצרים הבאים) אלא מתחברות לצינורות של המשאבה שלכן (בתוך הקופסא יש משיקים שמתאימים ומתאמים את ההתחברות).

כוסות שאיבה של Zomee, הכוסות מגיעות עם שני גדלי קונוס 24,28 מ״מ כאשר ניתן להסתייע במקטינים שיכולים לשנות את קוטר הקונוס ולהתאים לגדלי פטמות אחרים. יכולת התכולה של הכוסות 240 מ״ל.


כוסות השאיבה עם חצוצרה עשויה מסיליקון, כמו שני המוצרים האחרים, לכן, אותה נוחות שאיבה על השד, במיוחד לנשים שאוהבות לעבוד עם קונוס סיליקון ופחות אוהבות את התחושה של הקונוס הקשיח.

כמו בשאר הכוסות - חשוב להחליף את השסתומים והדיאפרגמה כתלות בתדירות השימוש.


מאוד פשוט לחבר את המשאבה לכוסות - כיוון שהחיבור נמצא על גבי הכוס בחלקה העליון, לעומת הכוסות של legendairy milk שהחיבור נכנס לתוך הכוס ולפעמים זה גורם לחוסר נוחות בצנרת והתנתקויות, בחוויה שלי.

את הסוג השני של הכוסות ניתן להשיג בiHERB לשאוב לתוך כוסות שאיבה (קופון הטבה AHA7011) כאשר מדובר בכוסות העשויות מסיליקון, נעימות מבחינת העבודה על השד, ניתן להקטין את החצוצרה שמגיעה בשני גדלים 24 ממ או 28 ממ על ידי שימוש במקטינים בגדלים שונים בהתאמה לגודל הפטמה (17 מ״מ , 19 מ״מ , 15 מ״מ , 13 מ״מ , 21 מ״מ)

יכולות להיכנס ישירות לחזייה ומאפשרות שאיבה יותר דיסקרטית בזמן הימצאות בחללים פתוחים ועוד, התכולה 240 מ״ל, שזו תכולה גדולה ולכן, סבירות לשפיכה של החלב קטנה יותר ועליה על פני אזור השאיבה.

לקחת בחשבון שבגלל השינוי של הקונוסים לכוסות השאיבה, יכול להיות שתדרשי להגביר את עוצמת השאיבה שבה את משתמשת. הכוסות מתאימות לרבות מהמשאבות הקיימות בשוק, מצרפת את הרשימה המדוייקת:

HEGEN

Avent

Clinicare Dual Pro 2 משאבת קליניקייר דואל פרו

AMEDA Mya, Mya Joy, Finesse, Purely Yours, Purely Yours Ultra

MEDELA Pump in Style Advanced, Pump In Style with MaxFlow, Sonata, Freestyle, Freestyle Flex, Swing Maxi, Swing

FREEMIE Independence, Liberty

SPECTRA S1, S2, M1, 9+, 9S, Synergy Gold

ARDO Calypso

EVENFLO Advanced

MOTIF Luna, Duo

LANSINOH

RUMBLE TUFF Serene Express

PHILIPS AVENT Single Electric

MOMCOZY Double Electric Portable

UNIMOM Minuet

ZOMEE Z1, Z2

לקחת בחשבון שאת הדיאפרגמה יש להחליף כל 3-4 חודשים בהתאם לתדירות השאיבה או במידה ורואים לפתע חלב מתחת לאזור הדיאפרגמה לאחר השאיבה. שסתומים כרגיל לפי הנחיות קיימות בכל שימוש של קונוסים / כוסות שאיבה.


חלקי חילוף

אם קרה והמחברים הלכו לך לאיבוד - לא נורא (מתאימים לכמה סוגי כוסות שאיבה):

קיימות כוסות שאיבה נוספות של חברה נוספת, במבנה דומה לכוסות הקודמות שמתאימות למשאבות השונות, כאשר הפעם את הכוסות ניתן להשיג באמזון. גם כאן החיבור חיצוני מעל הכוס.

אופציה נוספת שמומלצת במיוחד לספקטרה / משאבת קליניקייר בארץ - לינק.


מצרפת לינקים עפ״י סוגי המשאבות. שימו לב אם המשאבה שלכן נמצאת באיור המתאים. בלינק ניתן לבחור גודל 24 מ״מ או 28 מ״מ. כאשר גם כאן, ניתן לבצע את ההתאמות עם מקטינים, שקיימים בלינק עפ״י הגודל של הפטמה שלכן. לחצו על התמונה המתאימה כדי להגיע לסוג הנדרש עבורכן.



סוג נוסף של כוסות שאיבה בעלות כוסות סיליקון עדינות - לחלקי חילוף עבור הכוסות - לינק

מתאימות למשאבות רבות בשוק:

AMEDA Mya, Mya Joy, Finesse, Purely Yours, Purely Yours Ultra ; ARDO Calypso ; BABY BUDDHA ; BELLABABY ; EVENFLO Advanced ; FREEMIE Independence, Liberty ; HYGEIA EnJoye ; LANSINOH ; MEDELA Lactina, Symphony, Pump in Style Advanced, Pump In Style with MaxFlow, Sonata, Freestyle, Freestyle Flex, Swing Maxi, Swing ; MOMCOZY Double Electric Portable ; MOTIF Luna, Duo ; PHILIPS AVENT Single Electric ; RUMBLE TUFF Serene Express ; SPECTRA S1, S2, M1, 9+, 9S, Synergy Gold ; UNIMOM Minuet ; ZOMEE Z1, Z2


שאיבה ישירות לתוך שקיות החלב - הממשק מאפשר חיבור למשאבות עם פיה רחבה או צרה, כאשר זה משתנה בין המשאבות השונות, לשאוב ישירות לשקיות האחסון של החלב מבלי לשאוב לבקבוקים ולהעביר את החלב, כך ששום טיפה אינה הולכת לאיבוד. חשוב לזכור שהשנתות מדידה של השקיות אינן מדוייקות ולכן אם את מעוניינת לבצע רישום מדוייק של הכמויות רצוי לשקול את השקית לאחר השאיבה.


ספריי שמן ייחודי - (הטבה עם קופון AHA7011) מרססים אותו על הקונוס לפני השאיבה, הוא מונע חיכוך של הרקמה עם חלל הקונוס ולמעשה מגן על הרקמה של השד מפני פציעות.

שינויים שניתן לעשות למשאבת המדלה שלך, מסוגים שונים שיכולים לייעל את השאיבה. השינויים כוללים שינוי של הקונוס, אשר מעבירים אותך לשימוש בשסתומים בצורת הברווז שמייעלים את הוואקום של המשאבה.

שימי לב שיש להחליף את החלפים עפ״י ההמלצות בפוסט החלפים כדי לשמר את העבודה המיטבית של המשאבה.

לחצי על התמונה של סוג המשאבה שאת צריכה כדי להגיע לקישור של החלקים.





כאשר אני מדברת על שדרוג חווית השאיבה, לא ניתן להתעלם מחצוצרה העשוייה כולה מסיליקון גמיש, שמאפשרת נוחות שאיבה אחרת מאשר קונוסים העשויים מפלסטיק. למשל, חברת הייגן, אשר להם יש קונוסים חדשים למשאבה העשויים מסיליקון - משדרג את החוויה. בנוסף, קיימים קונוסים מסיליקון של חברת Idaho Jones שמתאימים לשלל משאבות הכל עניין של לקנות קונוס מתפרק - למעשה חברן חדש לחצוצרה בהתאם למשאבה שבה את מבצעת שימוש. מצרפת לכן לינקים לחברנים השונים בהתאם למשאבות המתאימות.

כדי להתאים את הקונוס הסיליקוני למשאבת NCVI או Zomee יש צורך במחבר, שיקטין את תעלת הקונוס, ניתן למצוא אותו בלינק -


חברן המתאים לחברת אמדה:

חברן המתאים לחברת ספקטרה (בארץ - מתאים לשואבות עם קליניקייר):


אם את מעוניינת לשדרג את המנוע של הייגן ולהפוך אותו לנייד על הבגדים, אפשר לצרף לו צ׳ופצ׳ק, שיהיה התופסן - תוכלי למצוא אותו בעלי אקספרס העלות מצחיקה - לינק.


ישנן חצוצרות של חברת MayMom שמתאימות למגוון מצבים אחרים, בינהם נותנות מענה למצבים של פטמות אלסטיות (החלק בחצוצרה שמתחבר לקונוס ארוך יותר כדי לאפשר את המתח הטבעי של הפטמה):

יש להם סוג נוסף של קונוסים שיתאים לשדיים שהם עגולים, במיוחד לשד גדול, האחיזה של הקונוס עוטפת את השד באופן מקסימלי ואין הפרשי גובה בין החצוצרה לבין השד - תוכלי למצוא זאת באותו הלינק תחת השם Crater.


***מקור התמונות אתר iHerb, Amazon

2,856 צפיות3 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page